Algemene Voorwaarden
Voor iedereen die houdt van simpel en helder hebben we onze algemene voorwaarden in duidelijke taal opgeschreven.
Vinden we zelf ook fijn. Uiteraard voldoet onze algemene voorwaarden meer dan voldoende aan de richtlijnen van
"kopen op afstand".
Zo heb je bij ons altijd 30 dagen bedenktijd!
Identiteit van de ondernemer
Artikel 1.
Wij zijn Wishpel Webshops B.V.
Wij zijn ook:
Wishpel.nl, Wishpel-bloempotten.nl,Wishpel-village.nl, Gardena-Flymo-dealer.nl, Veldadealer.nl, Aralia.nl
Je kunt ons zo bereiken:
- Telefoon: +31 (0)181 - 462 432 (maandag t/m zaterdag tussen 9:30 en
17:00 uur)
- Mail: info@wishpel.nl
- Langskomen: Kreekweg 2A, 3223 LJ Hellevoetsluis
Kom je langs? Gezellig!
Voor de actuele openingstijden kijk je op www.aralia.nl voor meer
informatie.
Let op! In januari en februari
zijn er geen koopavonden en zijn wij vanaf 9:30 geopend.
Zondagen zijn wisselend per seizoen.
En als je van lange nummers houdt:
IBAN: NL02 RABO 0107 3435 17
BIC: RABONL2U
K.v.K nummer: 24319157
BTW nummer NL: 809469893 B01
Toepasselijkheid
Artikel 2.
In de voorwaarden vermelden wij wat je van ons kunt verwachten en wat wij van jou verwachten. Wanneer je een opdracht of bestelling bij ons plaatst accepteer je deze algemene voorwaarden.
Overeenkomst
Artikel 3.
Op het moment dat je de algemene voorwaarden hebt aanvaard komt de overeenkomst van koop en verkoop tot stand. Wij voegen alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling, maar het meeste vind je ook op onze site. Het is natuurlijk wel handig als je de (digitale) bon goed bewaart.
Prijs en verzendkosten
Artikel 4.
Alle genoemde prijzen staan vermeld in euro's inclusief btw.
Bij bestellingen vanaf € 75,- wordt je bestelling gratis verzonden binnen Nederland. Bij bestellingen onder de € 75,- zijn de bezorgkosten € 6,95 binnen Nederland. Wij leveren ook aan het buitenland. Voor België bedragen de verzendkosten € 6,95 (ongeacht het orderbedrag)
Voor Duitsland, Frankrijk (excl. Andorra), Luxemburg, Oostenrijk, Zweden, Spanje, Verenigd Koninkrijk (excl. Gibraltar en Kanaaleilanden), Denemarken (excl. Faeröer Eilanden en Groenland), Italië (exc. San Marino en Vaticaanstad) bedragen de bezorgkosten € 19,-. Wil je de tarieven weten van andere landen dan kun je contact met ons opnemen.
Levering & uitvoering
Artikel 5.
- Wij doen onze uiterste best jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Alle zendingen worden zorgvuldig ingepakt en verzonden met de pakketdienst, grote pakketten vervoerder of palletvervoerder.
- Als je op werkdagen voor 16:00 bestelt en betaalt ontvang je de bestelling al de volgende dag! (binnen Nederland, mits voorradig). Producten met afwijkende maten of in grote hoeveelheden (zoals bijv. bloempotten groter dan ø 60 cm) worden verzonden met groete pakkettenvervoerder of Palletvervoerder en kun je binnen 2 werkdagen verwachten. Als de bezorging van het product langer duurt, of als we niet alles op tijd kunnen bezorgen, hoor je dat zo snel mogelijk. Op dat moment kun je afzien van je aankoop. Als je van tevoren al hebt betaald, dan krijg je het bedrag binnen 10 werkdagen teruggestort. Voor bestellingen naar het buitenland zal de bezorgtermijn verschillen per land. Wij leveren niet aan Bulgarije, Cyprus, Estland, Hongarije, Kroatië, Letland, Litouwen, Slovenië, Slowakije en Tsjechië. Wij leveren niet buiten de EU.
- Als we een besteld product niet meer kunnen leveren krijg je je geld terug, of bieden we je een goed alternatief aan. Zo'n vervangend artikel mag je altijd ruilen.
- Nadat je de bestelling hebt geplaatst ontvang je direct de orderbevestiging per mail en later de trackcode zodat je je pakketje kunt volgen.
- De factuur vind je bij de levering op de doos. Deze kun je gebruiken voor je eigen administratie.
Betalen
Artikel 6.
Je kunt bij ons betalen met:
- iDEAL
Met ideal kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online aankopen afrekenen. Ideal is de meest gekozen betaalmogelijkheid binnen Nederland. - Creditcard
Snel, veilig en verzekerd betalen met Visa of MasterCard. - PayPal
Met Paypal kun je veilig en gemakkelijk betalen via jouw eigen PayPal account. - Riverty (achterafbetalen)
Betaal je bestelling nadat je deze hebt ontvangen. Na ontvangst van jouw bestelling heb je 14 dagen de tijd om deze te betalen. Voor deze betaal optie betaalt u €1,95 per bestelling. Op dit moment is het alleen mogelijk achteraf te betalen binnen voor consumenten binnen Nederland. Wij werken er hard aan om dit in de toekomst uit te breiden naar België en bedrijven. Je kunt bij ons wel gebruik maken van vooruitbetaling d.m.v. bankoverschrijving, iDeal, Creditcard, Paypal, VVV Cadeaukaart of Bancontact/Mistercash. - VVV Cadeaukaart
Ook hier betaal je heel gemakkelijk met je VVV Giftcard. Voor deze betaal optie betaalt u €1,95 per bestelling. - In3 gespreid betalen in 3 termijnen (0% rente)
In3 de enige gespreid betaalmethode zónder rente of BKR registratie. Je betaald direct het eerste termijn via iDeal, de tweede en derde termijn worden respectievelijk binnen 30 en 60 dagen betaald. Zo kun je als klant zorgeloos een bestelling plaatsen zonder dat direct het gehele bedrag van je rekening is. Gespreid betalen kan vanaf een totaal orderbedrag van €75,-. Voor deze betaal optie betaal je €2,25 per bestelling. Ben je een zakelijke klant? Dan kun je ook gebruik maken van deze betaal optie. - Vooruitbetaling per bank
Nadat je de orderbevestiging per mail hebt ontvangen kun je het orderbedrag zelfstandig overmaken d.m.v. overschrijving of telebankieren.
Onze bankgegevens:
Wishpel Webshops B.V.
Hellevoetsluis
IBAN: NL02 RABO 0107 3435 17
BIC: RABONL2UGraag ontvangen wij het bedrag binnen 7 dagen o.v.v. je ordernummer. Na ontvangst maken wij gelijk je bestelling in orde.
Herroepingsrecht
Artikel 7.
-
Mocht het betreffende product niet aan je verwachtingen voldoen dan kun je het artikel binnen 30 dagen na
ontvangst retourneren. Download hier het retourformulier en zorg dat je deze
volledig ingevuld meestuurt in de doos.
We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 10 werkdagen terug. - "Daarom" accepteren wij ook als reden.
Uitsluiting herroepingsrecht
Artikel 8.
Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet kunt terugsturen:
* Artikelen die beschadigd of incompleet
zijn.
* Artikelen waarvan de originele verpakking niet meer aanwezig of beschadigd is.
* Onderdelen die speciaal voor jou besteld zijn
* Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen.
Garantie
Artikel 9.
1. Je hebt altijd recht op een goed product, punt. Is er toch iets mee aan de hand, dan lossen we het graag voor je
op. Hierbij volgen we altijd de wet.
2. Alle producten komen nieuw van de leveranciers. Wanneer een product niet naar behoren functioneert of tijdens het
transport beschadigd is geraakt horen wij het graag zo snel mogelijk.
3. Uiterlijk binnen 3 dagen ontvang je van ons bericht. Afhankelijk van het product en de tijd dat het product in je
bezit is ruilen wij het kosteloos om voor een nieuw exemplaar of repareren het gratis voor je.
Klachtafhandeling
Artikel 10.
1. A. Heb je een klacht? Vervelend.
B. We doen er alles aan om je klacht te verhelpen.
2. Als je een klacht hebt, laat het ons dan snel weten. Omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk, dan kunnen we
je goed helpen.
3. Uiterlijk binnen 3 dagen krijg je antwoord van ons. We helpen je direct, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben
om het recht te zetten.
Aansprakelijkheid
Artikel 11.
De informatie die wij op onze sites vermelden stellen wij met de grootst mogelijke zorg samen. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor product-, kleur- en modelwijzingen. Uiteraard kun je wel gebruik maken van het herroepingrecht.
Privacy
Artikel 12.
Je gegevens zijn bij ons veilig. Wij hechten veel waarde aan het vertrouwen dat je in ons bedrijf hebt. Alle informatie die je ons geeft wordt uitsluitend gebruikt voor de afwikkeling van de bestelling en de communicatie hierover. Wishpel Webshops B.V. verstrekt in geen geval persoonsgegevens aan derden.
Voor vragen kunt u contact met ons opnemen via info@wishpel.nl
+31 (0)181 - 462 432 ma t/m za tussen 9:30 en
17:00