Garantie

    • > Artikelklacht melden?
    • Je hebt altijd recht op een goed product, punt. Is er toch iets mee aan de hand, dan lossen we het graag voor je op. Hierbij volgen we altijd de wet.
      Alle producten komen nieuw van de leveranciers. Wanneer een product niet naar behoren functioneert of tijdens het transport beschadigd is geraakt horen wij het graag zo snel mogelijk.
      Afhankelijk van het product en de tijd dat het product in je bezit is ruilen wij het kosteloos om voor een nieuw exemplaar of repareren het gratis voor je.

    • > Geen aankoopbewijs meer?
    • Dat is geen enkel probleem! Wij kunnen dit voor je opzoeken. Stuur een mailtje met daarin je naam, adres en datum van bestelling of neem telefonisch contact op met onze klantenservice.

    • > Is er een reparatie afdeling?
    • Heb je het product bij ons gekocht? Dan heb je binnen de garantietermijn recht op een nieuw product of reparatie van de leverancier. Helaas hebben wij zelf geen reparatie afdeling en regelen wij dit voor u met onze leverancier.

    • > Garantievoorwaarden
    • De garantievoorwaarden zijn opgenomen in onze algemene voorwaarden, deze vind je hier. Bij producten met afwijkende garantievoorwaarden staat het in de omschrijving of specificaties erbij vermeldt.